jag vill uppdatera







Jag vill uppdatera men känner inte att jag egentligen har något vettigt att dela med mig av.

I dag gick det upp för mig att jag pluggar 100%, jobbar varannan helg, har en liten tjej och är själv största delen i veckorna. Jag längtar till Spanien så mycket!
(Men fick i dag reda på att det går höstblåsor på dagis och att inkubationstiden på sprutan Klara fick i torsdags är 1 vecka, så det förvånar mig inte om vi har en sjuk liten tjej med oss till Spanien, men håll tummarna att vi slipper!)

Nehej, plugga var det ja!


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad stor Klara har blivit, hon är fortfarande lika söt som alltid! Du kommer att fixa allt galant, det är jag säker på :)

2011-09-05 @ 22:24:53
Postat av: Anonym

Vad pluggar du?



Ett program eller en enstaka kurs? Dela med dig :)

2011-09-06 @ 09:35:16
Postat av: Anonym

uppdatera dååå :)

2011-10-09 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0