Fredagsmys!

Äntligen fredag, igen! Den här veckan har gått i ett rasande tempo, kanske för att den bara innehöll 3 arbetsdagar.

Nu är det fredagsmys här hemma efter kalas, lek på mormors dagis och ett besök på ICA (det sista ett av mina värsta besök någonsin!).
Men nu är det bara mys som gäller, jag och Klara går ner till mamma och Conny och äter fredagsmiddag.
Herrn i huset är lite sjuk så han stannar på hemmaplan.

I morgon vankas partaj med min vackra tjejor!
MEN NU: ett glas vin!



Tillbaka till verkligheten

En alldeles för tidig morgon blev det idag då Klara slog upp sina blå kl 05.30, att hon sedan inte vaknade på sitt bästa humör gjorde att mitt humör gick därefter.

Men nu är Klara lämnad på förskolan, jag har gjort ett löppass, tagit en dusch och satt mig ute för att ta tag i dagens arbete!

Ha en underbar dag!


Söndagskväll

Oj, den där rubriken blev helt fel! Det är ju tisdagkväll, nåja det känns i alla fall som söndagkväll.

Jag har jobbat hela dagen, Andreas har åkt och jobbat, Klara sover och jag har precis satt mig i soffan. Precis som 50% av våra söndagskvällar ser ut!

Nu ska jag njuta av några bitar choklad innan jag nog somnar i soffan.

Är helt slut!


RSS 2.0