BAD

I dag har vi tagit årets första dopp! Riktigt stekande hett är det ute och ett svalkande bad är så skönt. Har spenderat hela dagen på Löga tillsammans med Sarah & Caeila.

Klara tyckte dock att sova var skönare än att bada, så hon var inte mycket till sällskap i dag :)



Vi & tusen andra på Löga!

Sköna sommar!

Den här dagen har varit en riktigt varm sommar dag och effektiv för min del.
Började med ett BVC besök, vidare till IKEA, förbi Emma´s jobb, hem och sola lite, fixa på balkongen, tvätta osv.
Allt tillsammans med lilla prinsessan!


Midsommarfin!



Mamma´s älskling på midsommarafton!

Sooommmmmmar!



Så här härligt hade familjen det i går. Verkligen härligt att sommaren verkar vara här.
I morgon är det midsommarafton!

ny overall



Klara har fått en ny overall!
Dock är det en vinter overall så det är ett tag kvar innan den kan användas.
När jag sa till Klara att hon inte kunde använda den än eftersom det är alldeles för kallt ute blev hon så här glad och sa bara, - Den som väntar på något fint, väntar aldrig för länge!

Overallen är i från Canada Goose och kommer matcha pappan i familjen kanon ;)

Feel good tisdag!

Riktigt härlig dag i dag!
Klara & jag snoozade till kl 11.00 i dag, skyndade upp och fixade i ordning oss och begav oss till djäkneberget för att träffa massa mammor.
Spenderade några timmar i solen innan jag, Sarah & våra tjejer begav oss ner på stan och kikade.

Klara sover för natten (hoppas den blir bättre än de två senaste) och jag har landat i soffan med en skål jordgubbar och SATC på tv!


RSS 2.0