Lunch i solen

Har precis tagit en lång promenad med Klara i vagnen och Emma & Lykke som sällskap.

I kväll väntar grillning och mys med härlig människor, men först en lunch i solen och en kall Cola.

Ser dock massa moln som skymtar där borta... Hmm!


Ren och skär lycka!

I Torsdags beställde jag en hel drös med ansikts/kroppsprodukter i från mitt favorit märke Dermalogica. Alldeles nyss plingade det på dörren och där var mitt efterlängtade paket, levererat bara 3 dagar efter beställning!
Det kallar jag snabb leverans!

Att jag sedan beställde alltsammans i från USA gör att jag är ännu mer förvånad över snabbheten.

Nu ska här smörjas och skrubbas! LOVE IT!

Det får blir dagens tips, jag beställde allt i från skinmedix . com för en bråkdel av vad det hade kostat på hemmaplan!


Torsdagskväll

En torsdag-kväll när den är som bäst, en kopp té, en knäcke macka och senaste allt om mat, det kan knappt bli bättre! Förutom att min lilla skrutta inte är så pigg och har dragit på sig något jobbigt magvirus..

I morgon väntas fredags-födelsedags-middagsbjudning då jag tydligen fyller 25 år på söndag (vad hände där?) Det vankas Italienskt på menyn, återkommer med resultatet i morgon. Nu är det sovdags, natti natti!




Resturangbesök

Hade en super mysig gårdagskväll med min fina vän Sofia på Indigo.
Vi åt goda tapas, drack rödvin och pratade om allt!







RSS 2.0