wishlist!





Snart är det en liten dam som fyller år, nämligen jag själv!

Vad passar då bättre än att slänga in än en önskelista! :D


Min wishlist ser ut så här:
- Termos från Stelton
- Cykel (eller presentkort på del av cykel)
- Solglasögon
- Presentkort på Nordik
- Leilas a piece of cake & one more slice
- Kitchen aid


Undra vad jag ska bjuda på?

FREDAG!


Grillad panini i från Ny matsedel




Fika tajm!



Härliga fredag! (Min standard fras på fredagar)

Jag och Klara har spenderat dagen nere på stan. Först intog vi en fika vid fontänen i form av en grillad panini för min del och smoothie festis & rån till Klara.
Har ni inte ätit panini från Ny matsedel så är det på tiden att ni gör det! Så gott!!


Efter fikan mötte vi upp Sarah & Caeila för lite umgänge och shopping. Jag kan verkligen inte gå på stan utan att handla, i dag blev det tre par strumpor och en jätte fin byxdress till Klaris. Oftast är det just till henne allt handlas.


Nej nu ska jag sätta i gång med maten som för kvällen är hemgjorda hamburgare!


Tisdag


En sallad för en, som räcker åt tre




Klara på sitt andra café besök för veckan



Sitter i soffan och slökollar på tv. Har precis kollat på Taken som gick som tv4 bio i söndags, men tröttmössor som jag och Andreas är så somnade vi ungefär en kvart in i filmen. Nu har jag i alla fall kollar klart och den var riktigt bra!


I dag har vi varit lite lagom effektiva jag och Klara, förmiddagen gick fort, lite tvättning innan vi gick en promenad med Anna & Karin för att till slut inta en god sallad på ortens café.
Riktigt gott och mega mycket mat!


Andreas och mamma kom förbi när vi kom hem från promenaden och gjorde oss sällskap ett tag innan jag satt i gång och tvätt fönstren. Så nu var det gjort också!
Innan jobbstarten om exakt en vecka ska huset vara städat in i minsta detalj!


Nej nu kallar sängen strax!

 

 


bloggen

Nej nu ska jag ta tag i det här med bloggen!

Jag tycker ju det är kul att skriva och ännu roligare att gå tillbaka i tiden och läsa.
Nu blir det nya tag!

RSS 2.0