Nytt i badrumsskåpet


Ansiktsrengöring, creme & body lotion



Äntligen lite nytt i badrumsskåpet!

Både min tvätt och ansiktscreme har varit slut i säkert 2 månader, eftersom ekonomin inte alltid tillåter de dyrare alternativen så har jag nu kört med två billigare varianter ett tag.

Men i fredags slog jag till igen, på mina två favoriter i från Dermalogica. Det blir alltid lite mer motiverande att tvätta bort sminket varje kväll när man har fina produkter att pryda ansiktet med!


Body lotion har jag ännu inte provat, men den är i från ett favorit märke så den är nog mer än okej den också! Den var en present i från C när han var ute och reste. Tack!


Jag tycker alltid att det är kul att ha en ny body lotion, ett nytt schampoo eller parfym så här inför sommaren för nästa gång man köper samma sort som doftar likadant så förknippar man doften med just den sommaren man använde produkterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0