Morsdag


Min present på morsdag i från Klara <3


Till min mor på morsdag


Dekorerad med germini


I går upplevde jag min andra alldeles egna (nåja, delad med en miljard andra mammor) morsdag!

Jag fick en jätte bra present i från Klara, nämligen två böcker av Mari Jungstedt, de två ska jag spara till semestern och sommarläsning. Tack min fina tjej (och pappan kanske lite)!

Till min egna mamma hade jag och Fia köpt en jätte fin duk i från Serholt och det mousserande vinet ovan, jag försökte piffa till flaskan lite med hjälp av en germini, blev faktiskt riktigt nöjd!

Nu är det måndag morgon, jag och Klara är lediga så vi ska försöka ta tag i den här dagen nu, på återseende!

Kommentarer
Postat av: micka

de var riktigt piffigt du :) jag tycker fortfarande att du ska satsa på de du är så jäkla duktig med ;) kram kram

2011-05-30 @ 11:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0