Vad gör man med 1000kr ?

Hääärlig måndag!

Vi startade dagen med att Andreas for upp ur sängen och insåg att han försovit sig i 2h, jag och Klara däremot låg och drog oss ändå till kl 06.10.


En härlig frukost bestående av 2 kokta ägg till mig, smoothie & macka till lill gullan.  Klockan är bara 9 och vi har redan hunnit göra fint på diskbänken, läsa vlt, duscha, klä på oss, lägga ansiktsmask (bara jag), måla naglarna (bara jag) och förbereda maten. Nu ska vi snart åka ner och handla.


Vad jag egentligen skulle skriva är vad gör man när man har 1000 kr kvar i slutet av månaden?
Jag tror nämligen att jag kommer ha närmare 1000 kr kvar av mina "fick pengar" i slutet av den här månaden enligt mina beräkningar... Så jag börjar genast fundera vad jag ska lägga dessa pengar på..

- En fondvägg till köket eller vardagsrummet
- Spara till ett köksbord
- Ny ansikts creme, scrub & mask
- Gå ut och äta med Andreas
- Spara till altanbygget
- Ett par nya jeans
- Ett par Hunter stövlar
- En onepice
- Några nya toppar


Vad ska jag lägga min sparade 1000 lapp på?

Kommentarer
Postat av: Sofia Myrgren

Spara den, då är du duktig!

2011-03-07 @ 16:28:20
Postat av: emma kå

Spara!

2011-03-07 @ 19:23:25
URL: http://emmka.blogg.se/
Postat av: emmaliiii

Köp ett par Hunter-stövlar, det ska jag göra! ;-)

2011-03-08 @ 09:29:03
Postat av: Carro

OnePiece röstar jag på, har bott i min sen jag köpte den! :)

2011-03-09 @ 22:09:12
Postat av: Carro

OnePiece röstar jag på, har bott i min sen jag köpte den! :)

2011-03-09 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0