Gråa jag

Usch, jag behöver en förändring!

Det är mitt utseende jag är trött på, jag är trött på att alltid ha samma frisyr. Det spelar ingen roll hur jag klipper mig, det blir ändå alltid sidbena eller en fläta i slutändan varje morgon. När jag egentligen vill ha nya FINA roliga frisyrer varje dag.

Olika uppsättningar med olika klämmor, snoddar, diadem eller ett fint utsläppt hår. Jag är tamme fasen aldrig nöjd med håret.
Tips Jenny??!!


Min gråa glåmiga hud är inte heller att leka med, behöver mirakel grejer NU!


Kroppen är jag ialla fall på g med, löpning 3 dagar i veckan och PW´s där i mellan med barnvagnen...


Sen har vi det här med kläder... Jag har inga kläder.. Eller jo jag har kläder men jag har glömt bort hur man matchar olika plagg med varandra. Hur gör man?
Börjar jag bli gammal?


Jag tror jag måste köpa på mig ett gäng tidningar och gotta ner mig i, jag har inte läst ett glossigt magasin eller skvallertidning på hur länge som hellst. Det är endast mamma tidningar som har gällt här i ett års tid, men nu får det tamme tusan bli ändring på det här innan jag förfaller!


Nu är det mitt utseende som ska prioriteras!

Kommentarer
Postat av: Jenny

håret ja.. :)

Klipper du av dig längden så MÅSTE du fixa med det hela tiden... det handlar ju bara om hur mycket tid man vill/orkar lägga.

Löshår annars?

Något mer med färgen? Lite annat är bara tokblond?

Vad vet jag?

Jag känner mig lika hemsk jag :)

2011-03-15 @ 17:29:49
URL: http://mzj.blogg.se/
Postat av: emma kå

men asså shiiieeet. välkommen till klubben! spegeln spricker när jag ställer mig framfören.

2011-03-15 @ 20:03:13
URL: http://emmka.blogg.se/
Postat av: Mickis

Om du får någon inspiration får du gärna dela med dig ;) Det är det här med mamma livet som gör att man tappar allt fokus på sig själv tror jag :P Men det är ju dom små liven mer än värda även om det känns tråkigt

2011-03-16 @ 08:52:23
URL: http://mikaelaholmkvist.blogg.se/
Postat av: emma lee (jag gillar de mer än li)

hahaha emma jag gillar ditt inlägg (även fast jag inte riktigt tror dig)!!

Är de alltså detta som väntar en när man blir mamma....my god, jag som har problem redan nu! ;-)

Eve, du är toppen med träningen nu iallafall. HIGH FIVE! Puss!

2011-03-16 @ 09:11:30
URL: http://emmamania.blogg.se/
Postat av: Sarah

Kanske har lösningen på ditt problem! Puss

2011-03-17 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0