Värdinna


Kivilyktor från Ittala

 

 


Fin orkidé i sovrums fönstret




Phalaenopsis




Som värdinna på nyårsafton fick jag av några av mina gäster de två fina kivi lyktorna från Ittala på bilden. Tydligen hade de läst på lite på bloggen att jag gillar dem, och det kunder verkligen inte bli mer rätt än så!
Tack snälla Ni!


Av två av de andra gästerna fick jag den fina phalaenopsis orkidén på bilden! Kunde inte heller bli mer än rätt. Jag har länge gått och funderat på en till sovrummet men inte kommit till saken. Nu står den fin på sin plats i sovrummet med massa blom!
TACK snälla Emma!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt att du gillade lyktorna, tur att jag läser bloggen! :)

2011-01-09 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0