Söndags-mys


Söndags-mys




Min utsikt för tillfället är precis som bilden visar.. förutom att godisskålen numera är tömd. Det gick snabbt!

Ännu en jobb helg har passerat och Andreas har åkt i väg och jobbat. Jag åkte direkt från jobbet hem till mamma för att hämta hem Klara som varit där under dagen när vi föräldrar har arbetat.

Efter mat, bad och lite mys så somnade hon som en stock för ungefär en timme sedan. Tror att moster har kört slut på henne, eller kanske tvärtom :)
Så fort Klara somnade så hamnade jag här, i soffan, där jag har settat sedan dess. Enda förflyttningen jag kommer göra är mot sängen lite senare.

Hoppas ni har en skön söndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0