Måndag


Klara läser mammas tidningar

 

 

Jaha, måndag, IGEN? Vart tar alla veckor vägen?
Det börjar närma sig jobb-start för min del. 11 april.
Herregud, jag har varit hemma i exakt 1 år!
Månaderna har bara flygit i väg, även om det känns som det har hänt vädligt mycket under det här året så har det gått väldigt fort också.


Helgen har varit en jobb helg, dvs att vi inte har hunnit gjort så mycket tillsammans. I fredags var dock mamma & Conny här en sväng på kvällen och i lördags kväll var vi över till Klaras kusiner. I går åkte Andreas och jobbade igen och jag blev, home alone!

En HEL vecka utan godis och sötsaker har jag även tagit mig igen, jag känner mig sååå duktig! Jag är riktigt peppade och i eftermiddag när min syster kommer över ska jag snöra på mig löpardojjorna.

Bilden är i från förra veckan när Klara hade en "riva ner alla tidningar dag". Just nu ligger hon på framsidan och sover i sin vagn.
En bit mat kanske...


Kommentarer
Postat av: emma kå

abuddibuddibuddii

2011-01-24 @ 19:16:01
URL: http://emmka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0