Klaras rum!


Säng från BRIO & kuber från jabadabadoo




Fina String-hyllan som vi fyndade i ladan i torpet




Prinsesspuffen i från Bombadill och korgar från Rice


Det är så kul med inredning... när man vet hur man vill ha det. Bilderna ovan visar en halvan av Klaras rum, där känner jag mig nöjd än så länge, dock ska något upp på väggen och puffhörnan ska kompletteras med kanelbulle och dammsugare (kanske på 1-årsdagen).


Andra halvan av rummet är inte klart på långa vägar, jag vet helt enkelt inte hur jag vill ha det. Notera jag-formen, Andreas har inte så mycket att säga till om :)


Nej nu börjar det bli dags att klä på sig, göra ett ryck här hemma innan det vankas lunch hos mormor!

 


Kommentarer
Postat av: mimmie

jättefint rum!

2011-01-04 @ 11:09:14
Postat av: Sofia

ÅH så fint! <3

2011-01-04 @ 17:38:48
Postat av: emma kå

va fint. du är duktig :)

2011-01-04 @ 19:47:47
URL: http://emmka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0