Friday mornin!


Frerdags frukost

Godmorgon hääärliga fredag!

Solen skiner, det är fredag, Andreas slutar tidigt, jag ska till Sthlm & det har precis varit löning! Kan inte bli annat än en bra dag!

 

Dagens planer är att ta en promenad nu på förmiddagen, laga någon smarrig lunch, hämta Andreas & sedan bege mig upp mot Sthlm för att gå på 24-års kalas. Vilket betyder att jag kommer få träffa alla mina fina vänner i kväll!!

I morgon är det jobb på IKEA Barkarby som gäller, efter avslutat arbetspass är det dags för 30 års kalas. Det är en hektisk men rolig helg framför mig. Men på söndag är det bara familjemys som gäller, innan vi startar om med ny måndag, tisdag, onsdag igen.


Ha en bra helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0