Städ-dag!


Nytt rengöringsmedel i från maison belle


 


Godmorgon torsdag!


Här hemma är det städ-dag på menyn. En viss liten tjej fyller nämligen år på lördag så då vill vi ha ett skinande hus.


Vi kom hem i från våran sälen vistelse i går, mer om det i ett annat inlägg.


Det jag ville säga är att jag där uppe sprang på det här rengöringssprayet, jag har läst om det i flera bloggar så jag var bara tvungen att köpa! Det luktar suuuper gott, är miljövänligt och väldigt drygt.

Jag tror faktiskt att det blir lite lite roligare att städa nu..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh det där rengöringsmedlet vill jag oxå ha!! Skrattade gott när jag läste om din och klaras matpaus;) Tur att vi är supermorsor! Kraam

2011-02-17 @ 22:39:29
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0