Måndag


Fina väggdekoren



födelsedagspresent

Sjukling på en måndag.

Klara ligger här bredvid mig i soffan med en feber på över 39, lilla pluttan. Men faktiskt inte mig emot med en lugn och stilla hemma dag.


Jag är sååå trött! Jag måste ha brist på någonting. Eller är jag bara småbarnsförälder trött? Somnade som en klubbad säl kl 20.00 i fredags och samma sak i går, hann inte ens titta på solsidan innan jag slocknade. Det är super tråkigt!


Andreas har ledig vecka den här veckan men är just nu på väg mellan Sälen-Mora, på ett par skidor. Nämligen Vasaloppet. Öppet spår är det som han åker i dag. Våran lilla hurtbulle.


Själv är jag klädd i myskläder och funderar på om jag ska köra i gång en tvättmaskin för att i alla fall ha gjort något vettigt idag... Till kvällen har jag en stor godisskål som väntar på mig, jag hann inte ens öppna påsen i går innan jag somnade.


Bilderna är i från Klaras rum på hennes nya väggdekor som hon fick i födelsedags present, super fint!


Kommentarer
Postat av: emma kå

jättefint dekopå väggen :)

ps. du borde läsa min blogg!

ds.

2011-02-28 @ 20:51:12
URL: http://emmka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0