längtan


Längtan efter den här utsikten!




Vårsol med en liten liten Klara i vagnen, snart ett år sedan



Min längtan till våren nu är enorm! Tänk att få gå ut och se utsikterna som bilderna visar. Sol och barmark!
Jag vill plantera fina vår blommor, gå promenader med Klara, sola på trappen & sopa uppfarten på allt grus.

 

Med våren kommer även viljan att uppdatera garderoben, nya vårskor & nya jeans står på min prio lista just nu. Även jacka, ute byxor & skor till Klara, vårskor & jeans till Andreas.
(nya kuddar, överkast, porslin, taklampa, v-rumsbord, gardiner, matta & tapeter skriver jag inte ens upp)


Dock går inte min mamma-peng, våra utgifter & min shoppinglista hand i hand. Klara är prio ett, jag & Andreas kan nog gå i våra gamla paltor ett tag till ;)
Med sol i ögonen funkar vad som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0