alla hjärtans dag


god förrätt



Ville bara dela med mig av den här goda och super enkla förrätten!

Jag och Klara var ju i Sälen på alla hjärtans dag, så något firande med Andreas blev det inte. Däremot fixade jag en god middag på fredagen när vi träffades.


Det blev den här goda förrätten, bresaola (lufttorkat oxkött) med parmesan, ruccola, olivolja och rostade pinjenötter. Suuuper gott och tog ungefär 3 minuter att fixa. Så nu vet ni vad ni kan bjuda på i helgen!


Jag ska föresten ha tjejmiddag här i helgen ala halv 8 hos mig så jag håller på att slipa på en meny tills dess... Vi får se vad det blir!


Kommentarer
Postat av: emma kå

om jag fick välja så skulle jag vilja ha dig som flickvän

2011-02-25 @ 12:53:45
URL: http://emmka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0