FREDAG!


Grillad panini i från Ny matsedel




Fika tajm!



Härliga fredag! (Min standard fras på fredagar)

Jag och Klara har spenderat dagen nere på stan. Först intog vi en fika vid fontänen i form av en grillad panini för min del och smoothie festis & rån till Klara.
Har ni inte ätit panini från Ny matsedel så är det på tiden att ni gör det! Så gott!!


Efter fikan mötte vi upp Sarah & Caeila för lite umgänge och shopping. Jag kan verkligen inte gå på stan utan att handla, i dag blev det tre par strumpor och en jätte fin byxdress till Klaris. Oftast är det just till henne allt handlas.


Nej nu ska jag sätta i gång med maten som för kvällen är hemgjorda hamburgare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det en vecka sedan du uppdaterade bloggen. Hur tycker du det går med "att ta tag" i bloggen? :)

2011-04-13 @ 21:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0