Måndagsmat!


bakad potatis med curryröra

 

Den här dagen har bestått en visit på stan, som inkluderade en lunch med emma på vivaldi, ett inköp av nytt rouge, samt ett besök på jobbet.

Min sötis till syster tittade förbi när vi kom hem och bjöd mig på mat. Bakad potatis med curryröra, smaskens! Väldigt gott och väldigt uppskattat!
Nu blir det en lugn kväll innan det är dags att lägga huvudet på kudden. I morgon väntar jag på ett samtal jag tror jag inte vill ha, håll tummarna igen för att det är ett bra svar.
Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Janika

åh jag vill också äta på vivaldi med er. saknar mina flickor massor!

jag håller tummarna för dig bästa <3

2010-09-20 @ 21:47:14
URL: http://ahooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0