KLARA


Klara Sofia Nordström


I onsdags tog Klara sina 6-månaders sprutor, vilket resulterade i en natt med hög feber och gråt. Det tog hon igen med råge i natt, hon sov 19.00-06.00 utan mat! Vihoo stora tjejen! Sen är det väl antagligen en engångs företelse men det var riktigt skönt (även om jag inte trodde hon levde när jag kollade på klockan och insåg att hon inte hade vaknat på hela natten).


Annars så har mamman träningsvärk till tusen, har varit duktig och tränat hela TRE gånger den här veckan. Men i går på step-up/bodypumpen så trodde jag seriöst att jag skulle avlida. Kondisen är inte direkt på topp, men det ordnar sig under hösten!


Dags att göra i ordningen sig och åka för att möta Janika, nu väntar en häääärlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0