En början


Nya ljuslyktor utanför entrén.



En början på en titt in i vårat nya hus! Det går sakta men säkert framåt här hemma. Eftersom jag är själv i veckorna så ska allt hinnas med på helgerna när vi är två. Vilket vi bara är varannan helg eftersom jag jobbar varannan, suck.
Sen när det ska borras ska det passas in med Conny också som är snäll och hjälper oss då Andreas inte riktigt än känner att han vågar lite på sig själv vad de gäller val av plugg ;)
Dessa fina lyktor pryder iallafall våran entré tillsammans med två stycken cement hjärtan som tyvärr inte fastnade på bilden.


Idag har vi varit in en sväng på Pinglan tillsammans med Sarah & Caeila samt en i från min mamma grupp. Det var första gången där, men absolut inte sista. Super kul!



Kalas för Vera har vi också hunnit med, men nu känner jag verkligen att jag behöver sträcka ut i soffan innan det är dags att bege sig mot sängen.

Imorgon är det FREDAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0