Solskens promenad


Finaste tjejen i stan!



Häääärligt väder!




En tur runt Skantzen!



I går var det så himla härligt väder ute! Efter lunch tog jag & Klara en lång promenad runt skantzen. Vi gick förbi "båtbryggan" där jag och mina vänner har tillbringat x-antal timmar med att lapa sol och bada. Det är nästan så att man längtar tillbaka lite.

 

Efter promenaden begav vi oss för att hämta upp Andreas för att köpa nya löparskor till honom, kom hem med ett par, nu är det bara att vänta och se om det blir något resultat tack vare skorna ;)

Jag & Milla tog en tur till gymmet för att börja bygga upp magrutorna igen, haha. Den som lever får se!

I dag är vädret inte lika mysigt som igår så vi blir nog bara hemma fram tills det är dags att gå till öppna förskolan med grannarna!


Kommentarer
Postat av: Jenni

tack för din kommentar på min blogg. det blir lättare och lättare för varje dag, det är skönt. snart är jag back on track igen. :)



vad söt er lilla tjej är! underbart fina blå ögon. :)



ta hand om dig. kram

2010-10-27 @ 15:20:44
URL: http://mielekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0