Sköna söndag!


Sen söndagkväll!

Härliga söndag!

Vi startade denna söndag kl 07.00 i morse med att ta in en nyvaken tösabit till våran säng och myste en lång stund innan vi gick upp alla tre för att äta frukost tillsammans.

Jag skulle egentligen ha jobbat i dag, men har tagit semester 4 av mina söndagar framöver för att kunna gå på babysim med Klara! Hon verkligen älskar att vara i vattnet och riktigt njuter av att vara där. Känns verkligen som en fullträff att börja på babysim med henne.

Efter babysimmet i dag var vi förbi Barnenshus en sväng på Erikslund för att köpa nya pipar (som inte finns i hhr) till Tommie tippie flaskan , vi kom dock därifrån med en heeel del annat. Hoppgunga, napphållare, ny napp, halkskydd, badleksaker, lekmobil, boll OCH piparna låg visst i påsen när vi åkte därifrån.

Styrde kosan mot mamma där det bjöds på lasagne för att sedan åka förbi svärföräldrarna för att säga hej. Väl hemma stod Sarah, Alex & Caeila på trappen för ett mycket trevligt besök.
Nu är pappan på väg i lastiblen mot jkpng, tjollan sover och jag har slagit mig ner i soffan med tillbehören på bilden.
Snart sovdags, lika skönt som vanligt!

 


Kommentarer
Postat av: Milla

fan va ni jämt åker runt å får mat överallt=)

2010-10-04 @ 00:25:47
URL: http://ckoskinen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vi är populära, alla vill ha oss runt omkring sig ;)

2010-10-04 @ 09:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0