Öppna förskolan


Min fin fina höst plantering! :)



Cement hjärtan



Ännu en dag har gått passerad, jag förstår verkligen inte vad dagarna tar vägen. Den här dagen har spenderats på öppna förskolan tillsammans med grannarna mina. Lika trevligt som vanligt! Efter promenaden hem så blev vi erbjudna mat (Igen, Milla!) hos Klaras kusiner & grannar. Det blev inte vilken middag som hellst utan en riktig fredagsmiddag så här mitt i veckan! Biff, potatisgratäng, ungsrostade rödbetor med fetaost och hemmagjord bea, suuuper gott.

Nu har jag settat här alldeles för länge och ska gå och krypa ner bredvid min andra hälft som är hemma ikväll.
Imorgon väntar ett besök på pinglan tillsammans med Johanna & Tuva!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Milla

haha avanligt=) ni lär ju få billigat matkonto iaf=) ska vi åka in till stan på tisdag?

2010-10-07 @ 16:21:58
URL: http://ckoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0