Onsdag!







Nerkapade blommor!




Ajabaja Klara



ONSDAG, vaknade upp kl 06.30 till en helt tom kalender sida! Underbart.

Startade dagen med en promenad med mamma till polisen där vi hämtade ut våran cykel som blev stulen för fyra veckor sedan. Det finns en del ärliga människor!

 

Dagen fortsatte hemma med att snitta om lite blommor som vi fick av Emma & Patrick i fredags, kände att jag ville ha något på borden och resultatet blev som bilderna ovan. Det blev lite plock hemma innan vi begav oss tillsammans med grannarna ner till öppna förskolan. Lika trevligt som vanligt!

 

Därifrån tog jag och Klara oss vidare för att möta upp Mikaela för en fika! MYSIGT! Promenaden hem var allt annat än varm och vi såg till och med lite snöflingor tidigare på dagen.

Nu har jag slagit mig ner i soffan och ska inte flytta mig härifrån på några timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0