Fredag, hittills!


En vanlig start på morgonen!

 

Så här ser min frukost ut ungefär 95% av alla frukostar jag äter. Två ost mackor och en kopp thé.  När jag kommer över oboý så dricker jag hällre det, men jag har slutat köpa hem det eftersom jag i snitt då ungerfär dricker fem glas om dagen! Inte så nyttigt.

 

I dag har vi varit och fotograferat våran lilla tösabit. På porträttstudion tog vi massa förhoppningsvis fina bilder både på Klara och på oss alla tre. Ev kanske jag lägger upp en liten bild här så småning om.

Nu ska jag ta tag i en liten strykhög innan det är dags att börja med maten, vi får middags sällskap i kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MUMS!

2010-10-16 @ 11:51:34
Postat av: Sofia

Det tidigare inlägget var jag. :-)

2010-10-16 @ 11:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0