Fem favoriter


Trogna följeslagare!


Min fem favoriter!
TIGI Bed head Superstar: Fönlotion som gör att hårstråna sväller när man fönar håret. (Kanon eftersom jag har tappat halva kaluffsen efter amning!!)



Clarins Beauty Flash Balm:
Som mask eller innan sminktime, vet inte hur jag ska förklara den men den stramar upp och sminket sitter som berget.



Biotherm Body Lotion:
Inte så fet som många andra kan vara och luktar heaven!


Decleor BUS:
Kanon BUS luktar inte typisk "brun utan sol lukt" och funkar även i ansiktet utan att få massa pupplor och finnar.


Dermalogica Multi Vitamin: Mask som återfuktar, skall användas 20 min men jag brukar sova med min och det känns som det gör underverk.

 

En del av min vardag även det!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Var har du köpt den dära Bed Head? Låter som något för mig :)

2010-11-10 @ 22:31:35
URL: http://fruneiderstam.wordpress.com
Postat av: Evelina

Den är inköpt på MinoMin i Västerås, bredvid Village :)

2010-11-16 @ 12:11:07
URL: http://levelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0