CUPCAKE


Morotscupcake



Den enda cupcake´n som blev lyckad!



I lördags hade jag och Andreas en dag home alone! Klara åkte i väg med mormor & Conny till stugan i Färna och var borta hela dagen!

Vi tillbringade dagen med att soooova, städa och jag passade på att baka (eftersom vi skulle få fika besök på eftermiddagen). Hade spanat in receptet på Morots cupcakes i Leila´s kokbok a pice of cake som jag tänkte ge ett försök.

Jo hej! Första plåten var bara att kasta, det blev bara en enda stor muffins över hela plåten. Började på sats nummer två när jag insåg att sockret var slut, över till Sara och hämta socker och fortsätta. Andra plåten blev absolut inte cupcake´s men jag orkade inte göra om en gång till.

Hittade inte spritsen så tog en vanlig plastpåse och la i spritsen, påsen sprack och det var glasyr över hela köket. Oh well, den enda som blev bra var den ovan som jag tog kort på. Dock så gick tydligen dom andra att äta enligt besöket, men det blev ingen fröjd för ögat ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var väldigt goda muffins! Och tack igen för i lördags :)

2010-10-27 @ 15:34:19
Postat av: Jenny&Frej

Gee miiiiiig :)

2010-10-28 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0