8 månader


Lilla älsklingen 8 månader


I dag blir stora lilla tjejen hela 8 månader! Jag förstår verkligen inte hur tiden kan gå så snabbt. Helt ofattbart!

Helt ofattbart är även att man inte har sovit en hel natt på 8 månader, minst. Även om Klara nu oftast sover hela nätterna så vaknar jag ändå av en inställd klocka i min kropp som säger att jag måste kolla till henne.

Klara, tösabiten, tjollan, gosgumman, kärt barn har många namn!



Vid 8 månader ser det ut så här för oss:
-Sover för natten ca 18.30-06.30 (oftast ingen mat förrän tidigmorgon)
-Kryper/ålar överallt
-Sitter stadigt
-Äter nu förutom mat även smörgåsrån och mackor som är en stor favorit
-Älskar att hoppa hoppgunga
-Har strl 68 på kläder börjar gå över mot 74
-Sover sedan 2 månader tillbaka i eget rum
-ÄLSKAR att bada



Världens bästa Klara!  

 


Kommentarer
Postat av: Jenny&Frej

Pluttan då :) tiden går så jäkla fort.. Om ca tre månader blir Frej två! Shit..

2010-10-20 @ 07:56:53
Postat av: Janika

åh, jag kommer och hälsar på nu! nästa vecka någon kväll om jag får? typ onsdag? puss

2010-10-20 @ 12:58:23
URL: http://ahooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0