Oh, what a night...

Lilla stumpan har haft ont i munnen under natten. Gråt och sömn har avlöst varandra hela natten. Det är jobbigt att få tänder!


Vi har precis ätit frukost här inne i värmen, Klara fick som vanligt gröt med frukt & macka medans jag åt en tallrik fil med den goda muslin jag fick av Sofia för ett tag sen.

Utanför fönstret ser vädret inte allt för lockande ut, men i dag ska vi nog ta oss ut en sväng i alla fall. Jag känner mig mycket bättre och Klara behöver få lite frisk luft.

I morgon ska vi åka in till stan för att inhandla en del grejer inför första advent. Behöver bland annat en ny kontakt till en av stjärnorna, lite blommor & en hel del mat. Här hemma blir det adventsfint redan på fredag eftersom jag jobbar hela helgen. Det är såååå mysigt när man har fått upp allting (och såååå skönt när allt sen försvinner om en månad eller två).

Det känns som att hela december månad är uppfyllt med grejer som skall göras. Nästa helg åker vi upp till Sälen till farmor & farfar´s stuga och veckan efter de är Andreas ledig igen och jag skulle behöva åka ner en sväng till min pappa.
Det är inga betungande saker utan bara roligt, men om dygnen kunde ha 48h under december så skulle jag bli mer än glad!

Ha en skön dag!!

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24 @ 15:05:27
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0