Det lackar mot jul..


Halmstomme inlindad i kransfolie



Mosskrans lindad med grön spoltråd




Innan dekoration




Dekorerad med lingonris och nålar



Hej Tisdag!


Vaknade upp feberfria idag och med en liten spricka i tandköttet = tand på väg därav febern i går. Jag har snytit (stavs så?) mig sisodär 550 gånger hittills och är helt röd om nosen.
Man får i alla fall lite gjort när man inte sängliggandes sjuk, har fixat julens dörrkrans! Blev faktiskt riktigt nöjd!

Dagens lunch för Klara blev hemmagjort. Lax med potatis, tomat & dill. För min del blev det falukorv i ugn med lök och tomat.

Nu ska jag snyta mig sen måla lite mera köksluckor!


Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅH vad fin! Du är så duktig! <3 Krya på er! KRAMAR.

2010-11-23 @ 16:33:41
Postat av: Milla

Jätte fint :)

2010-11-23 @ 20:38:52
URL: http://ckoskinen.blogg.se/
Postat av: karin

vackert :)

2010-11-24 @ 11:16:00
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0