Vänner & barn

Suck.
Att ens behöva skriva ett inlägg om detta gör mig trött (har iofs inte sovit på hela natten då jag har en proppeller i i sängen, kan ju vara en orsak).

När jag var gravid pratade jag och mina vänner om att vi inte skulle sluta höras och umgås bara för att någon i detta fall jag får barn.
Sure
Sen Klara kom till världen är det inte många samtal i månaden där någon undrar om man vill följa med och hitta på något.
Vill bara påpeka att bara för att jag har en liten tös så betyder det inte att jag inte vill hitta på något med mina "vänner".
Jag hör kanske inte av mig så ofta heller, men det kan ju bero på att vi inte hittar på något som inkluderar vänner så ofta. När jag väl träffar mina vänner så känns det ofta som det är på mitt intiativ.

Men man får andra vänner på vägen, massa go´a mammor och prata av sig med!

Vara bara tvungen att skriva av mig.
Nu ska jag ut och bränna fett.

Kommentarer
Postat av: SOFIALINNEAL

bästa syster ♥

2010-05-31 @ 20:08:03
URL: http://sofialinneal.blogg.se/
Postat av: Sarah

Känner igen känslan, men vad det är bra att jag har dig! ;D

2010-06-01 @ 11:41:10
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/
Postat av: jenny&Frej

Känner igen de där.. :/

2010-06-01 @ 13:24:29
Postat av: Janika

Jag vill göra massa saker med dig! Nu är det sommar och då ska vi alla ha tid för varandra, för vi är tyvär inte så bra på det fast vi inte har barn :/ hoppas du vill komma torsdag kväll iaf. pussis

2010-06-01 @ 21:06:22
URL: http://ahooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0