Det händer så mycket..

Husägare har vi blivit! I hallstahammar.
No comments på det, det känns bra för oss i min familj. Vad andra tycker bryr jag mig inte alls om.
(blir nog en hel del bloggande om det, måste bara fixa en kamera, Sooooofia? ;))

Resa till Spanien är bokad!
Såå välbehövligt kommer det nog vara när vi beger oss.

Andreas går på semester på fredag!
Vi ska bara ta det lugnt och vistas en heldel i stugan.

Jag dricker ett glas vin just nu!
Vitt, med lite oliver till.

Klara min älskling somnade tidigt i kväll, redan kl 19, så vi får se hur natten blir!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inget fel på att bo i hallsta!

Mio och Klara är ju BB-polare och måste ha nära varandra när dom vill leka =)

2010-07-08 @ 09:17:51
URL: http://mzj.blogg.se/
Postat av: Janika

åååh blev det ett hus ? =) borta bra, men hemma bäst heter det jum och hallsta är hemma =) vart ska ni bo ?? saknar dig. <3

2010-07-08 @ 12:49:24
URL: http://ahooooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Völkommna tillbaka :) De gillas :) Frej vill ju vara nära sin trolovade ;)

2010-07-08 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0