monday morning!

Och ännu en helg har oss passerat.

Fredagkvällen var jag som sagt på bio med lillasyster, Avatar. Och nej! Den var inte OK, gillar man blåa monster, flygande drakar och konstiga noshörningar så är den säkert bra. Men ingenting för mig!

I lördags blev det en kort arbetsdag och kvällen var det mys med mina fina vänner, som vet om att de betyder allt för mig! M hade dukat upp med både parma, vindruvor och tapenad sååå gott!

Och i går var det ännu en kort arbetsdag, sen blev det en eftermiddags lur & kvällsmat bestående av varma mackor. Gottigott.

Har även läst ut boken Elsas mode som jag fick i julklapp, en riktig chicklit som jag utan problem läste ut på en vecka.

Nu är det måndag och jag är på jobbet, countdown has begin, endast 14 arbetsdagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: jenny&Frej

Om bebben inte bestämmer sig att komma ut tidigare :) Såg du att campadre skulle ha kampanj för lundmyr och gangstar imorn tror jag de är :)

2010-01-11 @ 10:10:29
Postat av: Evelina

Ja jag såg de!! Hoppas det är något fint :D

2010-01-11 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0