En snart färdigbakad kaka!

I dag har jag inte gjort många knop. Tog en promenad innan lunch, och efter det har jag mest slöat runt och nu ligger jag i soffan. Igen.
Jag har nämligen läst att man ska se till att vara utvilad mest hela tiden eftersom man aldrig vet när det sätter i gång. Snart får vi se hur bullen i ugnen ser ut!I dag har jag inte gjort många knop. Tog en promenad innan lunch, och efter det har jag mest slöat runt och nu ligger jag i soffan. Igen.
Jag har nämligen läst att man ska se till att vara utvilad mest hela tiden eftersom man aldrig vet när det sätter i gång. Snart får vi se hur bullen i ugnen ser ut!



Just ja, värpnigsväskan har jag fått packad också. Så allt är nu i sin ordning!

Kommentarer
Postat av: Sofia

SÅ fin mage! KRAM.

2010-01-31 @ 19:15:55
Postat av: karin

Super fint! Ring när plutten har hoppat ut tycker jag :D Lycka till <3

2010-02-02 @ 17:33:45
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0