sen lördagkväll

Vaknade i morse med huvudvärk, öronvärk och rinnande näsa. Undra hur det påverkar våran bebis i magen om den kommer ut nu?
så denna dag har vi inte gjort mycket alls, kollade på os-invigningen på fm och efter lunch åkte vi ut till björnön och tog en uppfriskande (lååångsam) promenad.
När vi kom hem la jag mig i sängen med min julklapp "Skynda att älska" av Alex Schulman, hann med några kapitel innan vi bestämde oss för va middagen för kvällen (framför melodifestivalen) skulle bli, jag valde en Hawaii i från Sturegatan och A tog en burgare i från Gränden.

Efterrätten blev glassen Rocky road som intogs framför skidskytte starten, dock ingen medalj, men glassen var god!

Nu ska jag försöka få lite sömn, och inte verkar det som att bebisen vill ut i kväll heller...

Kommentarer
Postat av: Janika

jag bara väntar på ett sms eller samtal på att bäbin är på väg. love

2010-02-14 @ 10:55:58
URL: http://ahooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0