kickstart!

Det är upptagna dagar som fyller mina lediga dagar.
I går tillbringade jag dagen tillsammans med Sarah i e-tuna hos min Janika, åkte direkt och handlade på maxi när vi kom hem, hämtade A, åkte hem lagade mat och var HELT slut när jag väl satte mig i soffan.
PUH!
Nu ska jag snart styra ratten mot Hallsta och mormor där jag blir bjuden på lunch, efter det en fika hos Farfar och sen kalas hemma hos Anna.

Kickstartade morgonen med en blåbärssmoothie (eftersom jag har hela frysen full i blåbär)
1 dl vanilj yoghurt
1 dl blåbär
½ banan
MIXA
MUMS!


GOTTA GO!!




Kommentarer
Postat av: Per och Elinor

Hur går det för er? Nånting på gång? Vi är väldigt nyfikna! Hoppas ni mår bra och lycka till med allt!

Många kramar från oss! ♥

2010-02-07 @ 09:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0