godmorgon tisdag

Jaha första tisdagmorgonen på hemmaplan med en ny familjemedlem.
Klara ligger och kollar ut genom fönstret, pappan sover och här sitter jag.

Tuttarna värker och magen är lagom rund & go, annars känner jag mig relativit återhämtade från förlossningen som gick fort!
3h och 50min efter att vi kom in är hon född och jag var öppen 10cm dirket när vi kom in, ingen bedövning bara en hel del styrka och lite push från Andreas så var hon ute!
Ont gjorde det, de är klart men absolut inget man inte härdar ut. Jag kan helt klart säga att jag har oroat mig i onödan.

Nu skulle det vara skönt med en dusch, så får det bli!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: karin

jag börjar gråta, så otroligt glad för eran skull, längtar efter att få träffa er hela familjen :D <3

2010-02-23 @ 12:03:41
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0