fettisdagen


fettisdgen i all ära, A kom hem med varsinn semla till oss!



tre nya kiwilyktor till samlingen



Ny dag, nya tag! Ingen bebis som vill titta ut, haha jag tror nog snart att jag packar upp bb-väskan igen. I dag har jag varit på besök med Sarah på Skultuna messingsbruk. Slog till på bla en ny kastrull till Ittala samlingen, ett nytt vinglas eftersom ett har gått sönder, 3 nya dricksglas samt de tre kiwilyktorna ovan.

När jag kom hem blev den en snabb lunch beståenda av kelda orientaliska soppa och till fikat hade A varit och handlat oss varsinn semla! Gott i gott! Nu ska jag snart ställa mig vid spisen, lax blir det till middag!


Kommentarer
Postat av: zabina

finns det något du inte kan äta gumman? som du mår riktigt gravid illa av? typ ehm sill? :P

Då föreslår jag att du frossar i de så att bebisen inte vill stanna kvar där inne ;D

Riktigt smart idag ja, så jag bjuder på den =P

2010-02-17 @ 10:25:02
Postat av: Evelina

Zabina, jag älskar sill så det var inte så bra alternativ, haha föresten så älskar jag nog allt som har med mat att göra, sådan bebbe sådan mamma kanske, haha :-)

2010-02-17 @ 10:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0