att vara arbetslös

Herregud vad det måste vara jobbigt att vara arbetslös.
I ofs är ju min melodi att den som vill ha ett jobb kan få ett jobb det är bara ta de man får något blir det alltid.
Men nu var de inte de jag tänkte säga utan att va fan gör man om dagarna när man är arbetlös?
Jag blir tokig på att gå runt och hitta på saker att göra.

I dag har iofs varit en bra dag hittills, steg upp åt frukost, vila lite, diskade och plockade, gjorde i ordning tvätten, gick, duscha, handla, tvätta, laga mat och nu väntar vi bara på att maten ska bli klar :)
Ugnsstekt falukorv med potatismos, görre!

I eftermiddag ska jag träffa E & S för en fika, så denna dagen var inte helt omöjlig att fördiva!

I morgon är det fredag!!!

Kommentarer
Postat av: Jannii

nu är det väl ändå dags? jag drömde det inatt :)

2010-02-18 @ 20:28:33
URL: http://ahooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0