glöggmys!


Mycket gott fanns det att välja på



tryfflar, mozart kulor, rocky road & bountybollar


massa goda ostar



Kvällen i går var den bästa på länge, min ÄLSKADE vänner var här på glöggmys! Vi pratade och pratade i timmar, innan vi alla flyttade till soffan och kurade under filtar till mini serien "morden i Sandhamn".

 

I dag blir det en inne dag, termometern visar minus 20 grader så då stannar vi inne och myser!

 

Förhoppningsvis kommer pappan i familjen hem i kväll också så att jag kan åka in själv till stan för att fixa de sista med julklapparna!


Kommentarer
Postat av: Janika

ja det var verkligen en helmysig kväll. ni är så bäst mina tjejer, jag älskar er!!

2010-12-22 @ 13:08:52
URL: http://ahooooo.blogg.se/
Postat av: emma kå

micka står här och berättar hur gott allting va!! va fint du gjort . puss

2010-12-22 @ 19:23:00
URL: http://emmka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0