Veckans skörd!


En korg full med kantareller!


En liten gröt Klara i sin ny-shoppade Marimekko haklapp.



Veckans som gått har inneburit semester för Andreas och ett besök hos min pappa i Skara!
Vi har fiskat kräftor, ätit kräftor, plockat kantareller, shoppat och bara slappat.

Vi plockad såå mycket kantareller att vi tillochmed lät en hel del vara kvar i skogen bara för att vi tyckte att det var lite för små! I vanliga fall tar jag verkligen allt jag kommer över!
Super mysigt har det varit!

I går fyllde min lilla tösabit 6 månader, kan inte förstå hur det kan gå så fort. Delade dagen gjorde hon med min älskade mamma som firade sin födelsedag!

Nu är det fredagkväll och vi har under dagen roat oss med bland annat tvättning, packning och ett IKEA besök inför den stundande flytten.
Nu ska jag ställa mig vid spisen, det bjuds på kalvschnitzel med klyftpotatis, grillade tomater och rödvinssky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0