trött, tröttare, tröttast!

FY F*N va jobbigt det är att flytta.
Jag tror att jag kräks. Det är flyttkartonger högt och lågt, blåa ikea kassar tammetusan överallt.
Tvättstugan är inbokad hela dagen så maskinerna går för fullt därnere så vi slipper ha massa smutstvätt med oss till huset.
Har varit fullt upp sen halv 7 i morse, nu sover Klara och jag tog en liten thé paus i soffan.
En liten promenad ska vi i alla fall få in under eftermiddagen, behöver luft!!

I morgon blir det uppstigning 06.00, lämna Klara hos mamma halv 8, banken kl 8, begravning kl 10 och därefter flytt heeela helgen, fram till söndag kl 10 då jag ska TRÄNA som jag inte har gjort på över 1½ år!
Jiiises!



Kommentarer
Postat av: SOFIALINNEAL

min duktiga syster!♥

2010-08-26 @ 11:37:02
URL: http://sofialinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0