Bloggandet

Nu ska jag ta tag i det här bloggandet.
Jag tycker det är kul att skriva, men så tråkigt när jag inte har en BRA kamera! För en blogg utan bilder är totalt värdelöst.
Ge mig en ny kamera!

Sen att min dator inte vill samarbeta med mig längre är ju en annan sak. Det är så kul med utgifter! SUCK!!

Det som har hänt på fronten den senaste veckan är att jag har tillbringat flera dagar i min kommande hemstad Hallstahammar, har umgåts med familjen.
 
Klara rullar som aldrig för runt, runt, runt! Är kanske världens gladaste tjej, sover hela nätterna (en matpaus dock som vi försöker vänja bort) och är finast i världen!

Jag har jobbat två dagar hittills den här veckan, sitter på jobbet nu och jobbar både lördag + söndag också.
Men sen är det slut jobbat för ialla fall 12 dagar framåt när nästa IKEA helg startar igen!

De kommande två veckorna är Andreas ledig, vad vi ska förgylla dessa två veckor med är lite vagt än så länge, men DOP står på agendan, en trip ner till Västergötland och Smögen, samt ett dygn någonstans med våra vänner.
Just ja, packning var det också ja....
Samt sagt, ingen kamera = inga bilder!

Tänkte övertala min kära syster om att få låna hennes kamera lite ;)

Ha en trevlig fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0