Äntligen!

Nu har vi äntligen landat i huset! Guuud så härligt det är. Stort och luftigt, frächt och skönt :) Har hållt på exakt hela helgen med att packa städa och fixa. Nu är det beboligt i huset men fortfarande mycket som ska fixas.
Tack ALLA som har hjälpt till under helgen, ni är verkligen värda GULD !


Sen tänkte jag lägga in ett tips till alla småbarnsmammor som läser min blogg (alla andra också föresten) bli medlemmar på Buzzador! Dom söker just nu småbarnsföräldrar i sina kommande kampanjer.

Det är ett företag som skickar hem grejer till en GRATIS som man får prova och sedan säga vad man tycker om produkterna. Jag har varit medlem i snart tre år och har bla fått hem, mat att prova, dove dusch cremer deosar mm, extra halstabletter, parmesan ost, mm. Det är verkligen kanon!

Använd den här länken så får jag lite extra poäng också!

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Levelina

Nu ska jag kura ner mig i sängen och se på film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0