Vilket vackert väder!





Klara i sina fina solglasögon som hon har fått av Frej!

 

Vilket vääääder vi har, så gudomligt skönt! (att det ska snöa i slutet av veckan behöver vi inte nämna).
I dag har jag och Klara promenerat med Emma och tagit en sallad på Kajens fik i hamnen, verkligen super härligt att vara nere i hamnen när det är sånt här väder.
Ett besök på Telia har vi hunnit med, sola på balkongen med moster Fia, samt hembesök av Janika, Sarah & Caeila.
Ehh puuh vilken dag. Nu har lillstrumpan förhoppnigsvis somnat, peppa peppa, och jag och Fia försöker innafinna lugnet!

Nu ska jag njuta av tystnaden ett tag, men känner jag Klara rätt så är hon klar(a) vaken om fem minuter.

I morgon SKA jag tvätta!! 


Kommentarer
Postat av: Jenny&Frej

Sötisen :)

2010-04-14 @ 21:23:25
Postat av: milla

aa visst är den mysig, kanske inte lika mysig som dina kort på klara(men nästan) ja tänkte komma i början av nästa vecka, om de passar för dig?

2010-04-14 @ 22:07:17
URL: http://ckoskinen.blogg.se/
Postat av: Sofia M

ÅH, lilla hjärtat! Sötaste coolingen! (Har du sett att hon gör "peace-tecken"?) Kramar till er från mig.

2010-04-15 @ 16:52:40
Postat av: Malin S

Vilken söting =)

2010-04-17 @ 20:52:04
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0