Promenera!

Jag har rotat fram min steg räknare ur mina gömmor och nu sitter den varje dag på min höft så jag ska veta hur mycket jag rör på mig.

Minst 10 000 steg om dagen är det som gäller för min del. Har en liten tävling med svärfar (mamma är nog också lite på g) så nu jäklar är jag peppad, just för tillfället står den på 6787, i går när jag gick och la mig stod den på 11 371.

Lite situps och några rygg övningar på de där så kanske man kan få till hållningen igen, just nu ser jag ut som en kråka.

Tjollan sover på balkongen och jag har nyss ätit två bullar, haha dubbelmoral var det ja!

Just det i lördags när jag vägde mig stod vågen på 60,2, dvs jag har nästan gått ner 2kg sen sist jag skrev ett onödigt inlägg om min vikt.

Bullar, bullar......


Kommentarer
Postat av: Sofia Myran Myrgren

DU är duktig vännen!

2010-04-20 @ 15:01:30
Postat av: karin

Bra där Eve! Själv står min våg på 62! Och hur många barn har jag fött? Nada, skäms lite över mej själv nu faktiskt!!!!

2010-04-20 @ 21:49:00
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: Emma K

Mitt rekord med stegräknare är 29500 på en dag :)

2010-04-21 @ 12:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0