Nytt schampoo!



Jag köpte nytt schampoo i går, det var sviiiin dyrt (hur mycket det kostade kan jag inte skriva för mamma läser bloggen och då skulle jag bli lynchad) om det inte är bra så blir jag nog lite lätt irriterad.

Köpet skedde innan vi var på banken för att prata om vår ekonomi (efteråt hade jag aldrig köpt så dyrt schampoo). Det ser ljust ut! Så småningom kommer vi ta vårt pick och packa och flytta till en större lägenhet, så om någon är intresserad av en fin två på Kristiansborg, Västerås så hojta till!

Nu har vi precis intagit lunchen och ska ta tag i ett gigantiskt tvättberg innan jag i kväll ska ut och äta och ta ett glas vin med mina kära vänner! Det ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: karin

PAX FÖR LÄGENHETEN!

2010-04-28 @ 22:22:16
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0