Lunch tajm!


ceasarsallad!

 

Oftast runt lunch så sover Klara sin långa nap (som kan vara allt i från 1h -5h) då får man passa på att käka lunch! De tre senaste dagarna har mitt matintag sett ut så här: ceasarsallad = fööör gott! I onsdags IKEA, i går Mc donalds och idag hemma.

När Klaris låg i magen kändes det som jag skulle spy vid tanken på kyckling, det var hemskt eftersom jag älskar ceasarsallad, men nu går det hur fint som hellst och därför kör jag trippelt upp.
Den godaste ceasarsalladen jag har ätit intog jag och Andreas när vi var i Helsingborg sommaren 2008.

Nu ska jag hämta tvätten sen förhoppningsvis kanske jag hinner vila 5 minuter!


Kommentarer
Postat av: Sofia M

Vännen, ceasar-sallad och vin på Bill och Bob´s uteservering snart?

2010-04-15 @ 16:50:07
Postat av: SarahPaskota

Ser gott ut, du kanske får bjuda mig nästa gång? :D

2010-04-17 @ 11:11:47
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0